среда, 5 марта 2014 г.

Fotografy z Równego, Ukaina przedstawili swoją wystawe w Chełmie!

     Szczerze mówiąc, dla mnie to była wielka niespodzianka zobaczyć swoich współmieszkańców fotografików z mojego rodzinnego miasta Równe, Ukraina! 
     28 lutego w atelier Galeria, na Lwowskiej 24, siedem fotografików, czyli Mykola Fomenko, Edward Khitry, Anatoly Pokhyluk, Leonid Latti, Oleksander Latti, Vasyl Sosiuk, Valentina Zaharova, przedstawili swoje prace w wystawie, pod tytułem "Osobowości - w obliczu"
       Prawie wszystkich znam, a niektórych nawet osobiście, ale niestety przyjechało tylko trzech fotografów, z którymi na koniec imprezy zrobiłem zdjecię. Również do zdjęcia dołaczył się Ryszard Karczmarski, Chełmski fotograf,  który, przedewszystkim, jest organizatorem całego wydazenia. 

Więc, polecam, zachęcam do oglądania i  zapraszam na wystawę, która będzie jeszcze w Galerii do 28 marca od 9:00 do 17:00, od poniedziałku do piątku! Oraz zapraszam, do oglądania mojego reportażu z wystawy!

Zdjęcia: Vova Makovskyi, luty 2014














Комментариев нет:

Отправить комментарий