воскресенье, 16 февраля 2014 г.

Nica

Nie wspomniałem wcześniej, ale w trakcie klikań wszystkich moich zdjeć, prawie wszędzie wyskakiwał mój najlepszy przyjaciel, Michał (Misha) Voytovych. Dzięki temu wariatu, wycieczka była podobna, jak w filmie "Euro Tour". Takie momenty i chwile zapamiętały się nazawsze! 

Kolejny mój reportaż: Nica! Moim zdaniem, ta miasto jest jedno z  najbogatszych miast południowej Francji! Nica - gdzie jeden wielki bulwar jest podzielony na 4 czesci: pierwszy pas dla samochowów, grugi dla rowerów trzecij dla biegających sportsmenów i, oczywiscie czwarty dla nas, moi drodzy, normalnych ludzi)))). Klimat i atmosfera jest świetna, naprzykład można zobaczyć gołe dupsko Apollo, które świeci się na dłównym placu miasta. Piękna biała plaża, stare miasto i dużo ludzików, biegających i pykającyh fotek, tak jak ja!))) Więc, drugi po kolei przystanek mojej podróży wzbogacił mój aparat na kolejne tysiąc zdjęć. Miłego oglądania i zapraszam na następny reportaż.

Zdjęcia: Vova Makovskyi, lipiec 2012.













Комментариев нет:

Отправить комментарий